Společnosti zaměstnávající 32 lidí by to mělo zvýšit obrat o zhruba deset procent na 68 milionů korun. Export firmy meziročně roste o polovinu a na tržbách se bude podílet 53 procenty.
„Český trh s doplňky stravy z důvodu klesající koupěschopnosti obyvatelstva již několik let slábne a dlouhodobá finanční krize se nepříznivě podepsala také v západní Evropě. Oproti tuzemsku naopak silné nárůsty prodejů zaznamenáváme na náročných východních trzích, kam v současnosti směřuje veškerý náš export,“ vysvětluje spolumajitelka a jednatelka společnosti Kateřina Marie Dušková.
Za nejperspektivnější vývozní destinací firma považuje Ruskou federaci, kde Orling funguje deset let. Produkci firma dále vyváží do Srbska, Chorvatska, Polska, Bulharska, Litvy a Lotyšska, ale také třeba do Turecka, Vietnamu nebo Číny.
Autor je redaktorem týdeníku Euro
Čtěte také: