Menu Zavřít

Cesta za perspektivou

10. 3. 2004
Autor: Euro.cz

Slavěna Podloucká

PRAHA (hž)- Náměstkyní pro marketing v Nemocnici Na Homolce (NNH) se počátkem února stala Slavěna Podloucká (32). Rodačka z Uherského Brodu vystudovala VŠE Praha, obor mezinárodní obchod. V době své mateřské dovolené 2000–2004 studovala program MBA na The Rochester Institute of Technology (USBSP Praha).
Profesní kariéru zahájila roku 1992 v německé agentuře InterCom, která řídila marketingové aktivity Škody automobilové, Mladá Boleslav. Podloucká tam působila do roku 1994. V letech 1995–1999 pracovala jako marketingová ředitelka a tisková mluvčí finanční skupiny PPF. Roky 1999 a 2000 strávila ve funkci ředitelky úseku komunikace v České spořitelně.
Na otázku proč si vybrala právě zdravotnictví, uvádí, že marketing v českých nemocnicích je nejlevnějším a nejrychlejším způsobem, jak zvýšit přidanou hodnotu zdravotní péče, a navíc jde podle jejích slov o perspektivní obor.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).