Menu Zavřít

Čeští exportéři bojují o každou zakázku

9. 6. 2009
Autor: Euro.cz

Na deset tisíc malých a středních vytipovaných exportérům dostane během několika týdnů nabídku zúčastnit se už dvanáctého ročníku Exportní ceny DHL HSBC. V listopadu pak převezme cenu nejlepšího exportéra jedna malá a jedna střední firma, nejlepší exportér z Moravskoslezského kraje a nejúspěšnější vývozce do Číny.

Jan Chudoba

Autor: Martin Siebert

MM25_AI

Záštitu nad akcí jako tradičně převzala vládní agentura na podporu exportu CzechTrade. „S radostí oceňujeme ty firmy, které dokážou čelit tvrdé konkurenci a během jednoho roku se jim podaří zvýšit objem exportu, některým z nich i několikanásobně,“ říká generální ředitel Ivan Jukl. „Slyšet o jejich exportních úspěších je o to důležitější právě nyní, v době složité hospodářské situace, kdy ještě více potřebují naši pomoc,“ dodává.

Mediálním partnerem soutěže je Profit.“Máme v záhlaví, že jde o týdeník pro podnikatele. Jsme už dvacátým rokem důležitým zdrojem informací právě pro malé a střední podniky,“ vysvětluje zapojení ředitel vydavatelství Jan Chudoba.

  • Našli jste v článku chybu?