(jako popisek)
Mezinárodní studentská organizace AIESEC spustila na českých vysokých školách originální náborovou kampaň. Zapojila do ní úspěšné absolventy, kteří jsou bývalými členy AIESEC a v současnosti figurují na nejvyšších místech českých i zahraničních společností. Akce se zúčastnily osobnosti (zleva) Dita Stejskalová, generální ředitelka Ogilvy Public Relations, Robert Chvátal, generální ředitel T-mobilu Rakousko, Miloš Homolka, soukromý odborný konzultant a bývalý místopředseda představenstva E.ON Energie, Eva Pastyříková z ČSOB, Karel Nečesal z Volksbank a Marie Kadlecová z firmy Mattel ČR a SR. Kampaň má za úkol přilákat studenty ekonomických oborů na zahraniční studijní stáže a zároveň zajistit nábor nových studentů do AIESEC. Vysvětlující cedulky přinášejí odkaz na klíčový komunikační prostředek kampaně, webové stránky www.zlatestopy.cz