Menu Zavřít

Chlapi v parku

18. 4. 2003
Autor: Euro.cz

Pražské pivovary

PRAHA (flp)- Pivní výcvikové tábory, inspirované televizní reklamou Chlapi sobě, mají pokračovatele. Pražské pivovary spouští koncem května road show Staropramen Chlapark. Simora Krautová, mluvčí smíchovského podniku k tomu týdeníku EURO řekla: „Chceme se tak odlišit od klasických pivovarských slavností; program je koncipován tak, aby se nebavili pouze chlapi…“
Hlavním bodem Chlaparku – který postupně zavítá do devíti českých měst - je soutěž pětičlenných týmů. Ty mezi sebou budou zápolit například při běžecké štafetě, slalomu mezi lahvemi či přetahování lanem. Soutěžící a jejich doprovod si bude moci svlažit hrdlo u 40metrového baru s 52 pípami, na jehož designu spolupracoval divadelník a architekt David Vávra. Nová akce bude podle Krautové o zhruba 30 procent nákladnější než Pivní výcvikové tábory. Pivovarští však očekávají vyšší návštěvnost, která by měla prostředky vynaložené na jednoho návštěvníka snížit. Zatímco Pivní výcvikové tábory navštívilo přibližně pět tisíc lidí během jedné akce, pražský výrobce pěnivého moku věří, že na Chlapark najde cestu až osm tisíc pivních nadšenců. Šéfka podnikové komunikace tvrdí, že pozornost přitáhne hlavně větší počet atrakcí a popůlnoční „zavíračka“.
Jaké mají podobné show dopad na prodej Staropramenu, Krautová odpověděla: „Nárůst prodeje v souvislosti s road show téměř nelze prokázat. Akce typu Chlapark nemají primárně zvyšovat objemy prodejů.“ Jejich hlavním cílem je podle Krautové posílení značky.

  • Našli jste v článku chybu?