Menu Zavřít

Chování spotřebitelů se změnilo nejvíce od války

11. 5. 2009
Autor: Euro.cz

Hospodářská krize změnila nynější chování spotřebitelů nejvíce od druhé světové války. Lidé zvažují každou korunu, jsou citlivější na ceny potravin i pracují přes důchodovou hranici.

Autor: Profit

Podle průzkumu společnosti MasterCard přes dvě třetiny Evropanů chtějí utrácet jen za to, co si skutečně mohou dovolit. Šok z loňského pádu nemovitostního, bankovního a akciového trhu naboural dosavadní pocit „trvalého růstu bohatství“ a každý čtvrtý Evropan plánuje odložit odchod do důchodu. Celkem 65 procent Evropanů chce letos více šetřit, aby si vynahradili ztráty z roku 2008. Studie se zaměřila na více než 3000 spotřebitelů v zemích Evropské unie.

  • Našli jste v článku chybu?