Frankfurtská automobilová paráda se točila především kolem v Evropě rozšířenějších značek, než je Chrysler. Kdo ale chce zaujmout své okolí, oddělit se v tuzemsku stejně jako v Německu nebo Belgii, jde a koupí Chryslera. Velmi krásnou silnou limuzínou se jeví automobil označený 300C.
CAR ART
I když se hlásí ke slavnému „grilovému“ pohledu na mřížku chladiče z vozu představeného v roce 1998 a celkovou boční linií nabízí srovnání s vozy z nejluxusnější kategorie, v interiéru zůstává střídmý. Převládá tu šedá s leštěným kovem a jedinou výraznější výjimkou je dřevěná čtvrtina volantu. Na výstavišti bylo slyšet, že je škoda, že Chrysler představuje vůz jen jako koncept. Automobilka hned nato přispěchala s tvrzením, že podobný model bude uvádět na americkou scénu už příští rok. Starý kontinent má být s premiérou prodeje prvního kusu hned v závěsu.