Menu Zavřít

Chtějí pevné linky

20. 10. 2006
Autor: Euro.cz

Vodafone

Česká pobočka mobilního operátora Vodafone začala spřádat plány, jak zaútočit na velké firemní zákazníky a korporace, tedy segment, který byl doposud výhradně doménou konkurenčních operátorů T-Mobilu a Telefóniky O2. „Rádi bychom překročili hranice mobilního trhu a oslovili zcela nové skupiny zákazníků. Saturovaný mobilní trh a silná konkurence vyžadují expanzi do nových oblastí,“ nechal se před časem slyšet generální ředitel českého Vodafonu Grahame Maher. Minulý týden operátor poprvé naznačil, jak to chce provést – začít nabízet datové služby přes pevnou linku a přijít s telefonováním přes internet, takzvaným VoIP. „Kromě malých a středně velkých firem se chceme zaměřit také na velké korporace. Jako součást globální skupiny vidíme velkou příležitost nabízet služby mimo jiné i místním pobočkám nadnárodních korporací, kterých je v Česku více než dost. Od konkurence se chceme odlišit zejména agresivní cenovou politikou a nabídkou volání přes internet,“ slibuje Maher.
Segment velkých firem chce prý Vodafone oslovit v podobně energickém duchu, jako když v roce 2000 vstupoval na trh operátor Oskar, kterého Vodafone loni koupil. Proto také projekt dostal pracovní název Oskar Version 2. Agentura ČTK minulý týden napsala, že Vodafone podobný krok nikde jinde na světě zatím neudělal, proto pro přípravu nabídek vytvořil zvláštní tým, který v současnosti čítá dvanáct lidí, jejich počet se však do příštího roku zdvojnásobí. Jako oddělená značka od Vodafonu ale nabídka na trh nepůjde, před plánovaným červencovým spuštěním se tým vrátí do struktur Vodafonu.

  • Našli jste v článku chybu?