Tržby cestovní skupiny Fischer loni zůstaly na úrovni čtyř miliard korun. Zisk klesl ze 105 milionů korun na 90 milionů. Letos ale společnost počítá s výrazným růstem. Cestovní kancelář také končí spolupráci s největším tuzemským zájezdovým portálem Invia.cz. Důvodem je změna obchodní strategie a podpora vlastních prodejních kanálů.
Rozhodnutí o ukončení spolupráce s Invií, přes kterou CK prodávala část zájezdů, se týká značek Fischer i Nev-Dama. „Jsem přesvědčený, že máme dostatečnou sílu na to, abychom dokázali stejný objem zájezdů prodat ve vlastní síti. Máme silný web, call centrum i pobočkovou síť včetně stabilních provizních prodejců,“ uvedl výkonný ředitel Fischer Group Jiří Jelínek.
V letošním roce cestovní kancelář předpokládá zlepšení hospodaření. „Letos očekáváme dvouciferný růst, protože předprodeje zájezdů na léto byly vůbec nejúspěšnější v historii,“ dodal Jelínek
Cestovní skupina Fischer je členem finanční a investiční skupiny KKCG. Sdružuje značky Fischer, Nev-Dama, Privileq a eTravel.cz. Fischer patří spolu s Exim tours a CK Čedok mezi největší tuzemské cestovní kanceláře.
Dále čtěte: