Skupina Fischer Group pokračovala v růstu i v loňském roce. Tržby se jí zvýšily na čtyři miliardy korun. Proti roku 2014 si tak polepšila o více než 700 milionů korun.
Cestovní kanceláři Fischer loni vzrostl zisk před zdaněním, úroky a odpisy na 146 milionů korun. Tržby stouply na čtyři miliardy korun a počet klientů dosáhl hranice 283 tisíc. „Tržby jsme loni meziročně zvýšili o 22 procent. Trh cestovního ruchu celkově klesal, nám se ale podařilo zvýšit obrat, zisk i počet klientů,“ uvedl k auditovaným výsledkům za rok 2015 výkonný ředitel Fischer Group Jiří Jelínek.
Nejvíce klientů loni zamířilo na Tureckou riviéru a řecké ostrovy, ze vzdálenějších destinací byl největší zájem o Spojené arabské emiráty a Karibik. V sezóně turisté nejčastěji vybírali letecké zájezdy na 10-11 dní do hotelů s all inclusive stravou, v ostatních termínech volili kratší pobyty na týden.
„Daří se nám zavádět technologické novinky, které umožňují větší individualizaci zájezdů podle požadavků našich zákazníků,“ doplňuje Jiří Jelínek. I letos se chce cestovní kancelář zaměřit na rozšiřování služeb pro klienty a upevňování pozic v jednotlivých destinacích. Cílem je také zvýšit celkový podíl na trhu cestovního ruchu.
Cestovní skupina Fischer zastřešuje značky Fischer, Nev-Dama, eTravel a Privileq. Je největší cestovní skupinou na českém trhu.