Tým úspěšné české public relations (PR) agentury AMI Communications posílil od 1. prosince 1998 Marek Stránský (27), dosud známý jako jeden z manažerů společnosti Burson-Marsteller CS. Jeho přestup je jednou z dosud nejvýznamnějších personálních změn v oblasti PR a dokazuje rychlé vyrovnávání sil mezi nadnárodními a českými agenturami. Stránský bude ve AMI Communications zastávat funkci PR Supervisor. Vedle vyhledávání nových obchodních příležitostí bude zodpovědný za krizovou a korporativní komunikaci. AMI Communications patří k předním českým PR agenturám. Během posledních tří let setrvale zaznamenává více než stoprocentní nárůst příjmů i počtu klientů, mezi které nyní patří například Komerční banka, Ford Motor Company, Coca-Cola Beverages, Pražské pivovary, Kraft Jacobs Suchard či Unilever. Stránský absolvoval Fakultu sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze (obor politologie) a roční stipendijní studium ekonomie a politologie na Carleton University v Ottawě. Jeho nejvýznamnějšími klienty u Burson-Marsteller CS byly Boeing a Harvard Capital & Consulting. Stránský se v minulosti stal několikanásobným vítězem mezinárodního mistrovství Zambie v plavání.