Menu Zavřít

Clubcard v ČR táhne stejně jako v cizině a již překonal konkurenci

22. 9. 2010
Autor: profit

Stačilo pouhých čtrnáct dní a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco se přihlásily statisíce zákazníků.

Autor: Profit.cz

Podle dostupných informací se tak z Clubcard stal během velmi krátké chvíle věrnostní program s největším počtem přihlášených členů, nechávající za sebou BILLU, Interspar i Globus.

Clubcard přitom nepřináší nikterak převratný způsob odměn - za nákupy zákazníci sbírají body, které smění za slevové kupony na konkrétně určené zboží. Tescu se však podařilo vytěžit z prvních dní po spuštění maximum. I díky dobrému způsobu komunikace a práce s klientem přímo in-store.

„V tomto ohledu mělo Tesco připravenou velmi dobrou strategii,“ míní komunikační specialistka Jana Nová.

Více na MarketingJournal.cz.

  • Našli jste v článku chybu?