Menu Zavřít

COCA-COLOVÁ STRATEGIE

26. 7. 2001
Autor: Euro.cz

Amazon.com

Amazon.com chce prodat hmotný majetek, jako budovy, a zaměřit se čistě jen na značku, jak oznámil výkonný ředitel Jeff Bezos. K dokreslení nového modelu této úspěšné elektronické maloobchodní společnosti dodal, že jej vzrušuje myšlenka stát se „Coca–Colou na webu .

Firma by totiž použila téže strategie, kterou uplatňuje zmíněný výrobce nápojů. Převedla by vedení hmotných aktiv jako distribučních středisek na partnerské společnosti a veškeré její aktivity by byly spjaty s rozšiřováním značky. Podobně se chová Coca–Cola ve vztahu k plnicím závodům, vysvětlil deník Financial Times. O tom, kdy se tak stane, zatím Bezos nemluvil.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).