Menu Zavřít

ČTÚ si najme PR agenturu

8. 4. 2011
Autor: Euro.cz

Telekomunikace

bitcoin_skoleni

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) se rozhodl vylepšit svůj mediální obraz a začal hledat agenturu, která úřadu bude poskytovat služby v oblasti public relations (PR) a marketingu. Týdeníku EURO to řekly dva na sobě nezávislé zdroje, o vyhlášení výběrového řízení svědčí i informace na webových stránkách ČTÚ. Rozsah služeb, které regulátor tuzemského telekomunikačního prostředí poptává, je poměrně široký – od klasického monitoringu médií, organizování setkání s novináři až po komunikaci aktivit a funkce úřadu v souvislosti s takzvanou Digitální dividendou. Pod tímto pojmem se skrývají kmitočty uvolněné převedením televizního vysílání do digitální formy, jež je možné použít pro nové telekomunikační služby, například vybudování čtvrtého mobilního operátora.
Termín předložení nabídek je stanoven na 19. dubna, samotné „poskytování služeb v PR a marketingového charakteru v souvislosti s implementací Digitální dividendy“, jak oficiálně zní název výběrového řízení ČTÚ, je naplánován na období od letošního května do března roku 2012. „Kromě poradenských služeb v oblasti PR a public affairs požadujeme připravit workshop k realizaci Digitální dividendy včetně návrhu rozpočtu, organizace konference, servisu a mediálního výstupu,“ uvádí předseda ČTÚ Pavel Dvořák. Úřad nestanovil odhadovanou hodnotu zakázky, nelze však předpokládat, že by suma přesáhla jednotky milionů korun.
Přesto vyhlášený tendr budí emoce manažerů pohybujících se v telekomunikační branži. „Je pro mne nepochopitelné, že místo toho, aby ČTÚ pracoval na přípravě kvalitní aukce na prodej volných kmitočtů, si za veřejné peníze hodlá najmout PR agenturu, aby úřadu pomohla jeho záměry lépe komunikovat. To doslova bere dech,“ říká jeden z manažerů, který si nepřál být jmenován. Vyhlášení výsledků výběrového řízení je naplánováno na 21. dubna, v hodnocení nabídek bude mít 40procentní váhu cena, po třiceti procentech mají kritéria kvality a vhodnosti návrhu, respektive reference uchazeče.

  • Našli jste v článku chybu?