Firma, která vznikla z Železáren a drátoven Bohumín, je výrazně zisková. V roce 2018 vydělala 486,8 milionu korun po zdanění, rok předtím to bylo 519,8 milionu.
Hlavním produktem firmy jsou dvojkolí a jejich díly, tedy kola, nápravy, kotouče a obruče pro kolejová vozidla. Bonatrans prodává hlavně na asijských trzích, ale i samotným prvovýrobcům kolejových vozidel v Evropě. Výrobní závody má kromě Česka také v Německu a Indii a pobočku v Hongkongu.
Budoucnost nejbohatší Češky je však nejistá, protože se Komárková už roky soudí se svým otcem Karlem Komárkem starším, který tvrdí, že ho dcera o firmu v roce 2010 připravila. V případě nepříznivého soudního verdiktu tak hrozí, že Komárková o Bonatrans přijde. Dividendy se jí poté budou hodit o to více.
Deset nejbohatších Čechů a Slováků: v čele Kellner, Babiše předskočili Vítek a Komárek
Čtěte také:
Miliardáři v Česku: Babiš už není ani druhý
Kellner: Braňme svobodu, tradiční hodnoty a poctivé podnikání. Evropu ovládá rovnostářství
Ve stopách Kellnera: do asijského dobrodružství se pouští další firmy
Investoři a něžné pohlaví. Ženy podnikatelky čelí předsudkům, vyberou méně peněz