Menu Zavřít

CzechTrade společně Facebookem pomohou firmám s exportem i s podnikáním v online prostředí

14. 2. 2020
Autor: CzechTrade

Agentura CzechTrade navázala spolupráci s Facebookem. Společně uskutečnily první akci tzv. mini Meeting Point, v rámci kterého se s 15 řediteli zahraničních kanceláří CzechTrade setkali zástupci z 25 firem. Ti jsou zároveň významnými klienty Facebooku a mají zájem exportovat do nových destinací. Akce se konala 13. února v sídle agentury CzechTrade v Praze.

 „Těší mne, že akce tohoto typu proběhla. Je to příklad hledání nových platforem pro vstup českých firem na zahraniční trhy. Společně s Facebookem můžeme expandujícím společnostem poskytnout výrazně komplexnější služby,“ komentuje akci Martina Paříková z CzechTrade.

Na duben oba subjekty připravují roadshow ve třech regionech České
republiky, v rámci kterých se zájemci mohou zúčastnit semináře s názvem Jak
podpořit podnikání a export firem pomocí
sociální sítě Facebook.
Cílem akcí budou
nejen praktické ukázky práce s facebookovými nástroji, ale také aktuální
informace a příležitosti ve vybraných exportních teritoriích. Setkání budou
určená zástupcům firem, které se chystají expandovat do zahraničí a mají pokročilé
know-how v oblasti digitálního marketingu.

EBF24

“Cílem naší práce, jakožto strategických partnerů pro naše výhradní klienty, je mimo jiné poskytování exklusivní podpory při exportu do zahraničí. Včerejší akce pořádaná agenturou CzechTrade umožnila vybraným klientům získat velmi cenné informace a kontakty, které budou moci ještě letos využít pro plánované vstupy na nové trhy. Jedná se o vůbec první významný projekt vzájemné spolupráce pro podporu nejenom našich klientů, ale i připravované podpory pro rozvoj a růst malých a středních podniků v celé České Republice,“ přibližuje započatou spolupráci Zuzana Provazníková z Facebooku.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).