České práce neuspěly ani v kategoriích Media, Outdoor, Radio a Press.
Jediným úspěchem bývalého Československa tak zůstává shortlist Růžových kukláčů v PR, další shortlist už dnes nepřibude. Bez české i slovenské účasti se tak obejdou kategorie Media, Outdoor, Radio, Press a včera vyhlášené Direct a Promo & Activation.
Do kategorie Press byly z Čech přihlášeny vizuály na Betadine od Y & R Pragie, série o vítězství české kuchyně pro síť Ambiente oceňována na Louskáčku od Leagas Delaney a série prací pro Viasat Explorer od pražské agentury Passion Communications. V Pressu dále soutěžil náborový plakát na copywritera od Publicisu, kampaň cementárny Heidelberg také od Publicisu a kampaň proti anorexii od Mather Communications.
V kategorii Outdoor si za Čechy věřili JWT s kampaní na Canesten Gyn, Kaspen/Jung von Matt s kampaní pro výrobce elektra ETA, série Euro RSCG pro klenotnictví Belda a kavárnu v galerii Dox a Revolta s kampaní na web Ententyky.cz.
Rozhlasový spot dorazil z Čech pouze jeden, náborový inzerát na copywritera pro Publicis. V kategorie Media soutěžila česká kampaň na Birell od UM Prague, karaoke kampaň na T-Mobile, kampaň Kooperativy od Kaspen/Jung von Matt a happening Eura RSCG ke dvacátému výročí sametové revoluce. Ani jedna z výše zmíněných kampaní se nedostala na nominační shortlisty.