Někteří čtenáři Profitu se minulý týden zúčastnili průzkumu, který pro nás uskutečnila agentura SC&C. Na podrobný rozbor je ještě brzy, přesto bych vám rád poděkoval – nejen za účast, ale také za nadšené hodnocení současné úrovně Profitu.
Když jsme stejný průzkum dělali vloni, měli jsme za sebou už řadu kroků k vylepšení časopisu, mnoho dalších jsme plánovali. Během roku jsme mimo jiné změnili formát a grafiku, rozšířili počet stran i prostor pro nejoblíbenější rubriky. Přicházely kladné ohlasy, přesto jsme na letošní průzkum čekali s napětím. Překvapení se naštěstí nekonalo: Profit se vám líbí ještě více než předtím.
Děkujeme také za kritičtější připomínky a náměty na další rozvoj. Současnou podobu časopisu nepovažujeme za definitivní, naopak máme další plány.
Potěšily nás také reakce podnikatelů, kteří zatím nejsou pravidelnými čtenáři Profitu. Když dostali možnost si jej přečíst, byli příjemně překvapeni. Ukázalo se, že nás bohužel příliš neznali. Pomoci by mohly chystané propagační kampaně. A také vy sami. Jeden z vás mi nedávno říkal: V Profitu čtu některé informace dříve než ostatní a navíc srozumitelněji než jinde – proč bych to ale měl radit své konkurenci? Chápu. Zkuste nás tedy doporučit těm, kteří podnikají v jiném oboru!