PRAHA (tos) - Druhé místo v nejprestižnější světové soutěž v oblasti direct marketingu John Caples International Awards v New Yorku získala agentura Proximity za kampaň Hurtmie pro Fond ohrožených dětí (FOD).
Loňskou kampaní Hurtmie, děti nejsou panenky na hraní, oslovila agentura veřejnost i politiky. Direct mail připomínal na první pohled panenku Barbie. Po bližším prozkoumání bylo jasné, že box obsahoval neobvyklé předměty. Panenka byla oblečena v roztrhaném oblečení, ve výbavičce nebyl hřeben či zrcátko, ale nástroje používané k týrání dětí jako zápalky, provaz, rákoska a nůžky.
S Proximity Prague spolupracuje fond od roku 1995. Společně uskutečnili celonárodní direct mailovou sbírku na pomoc dětem. Tisíce dopisů žádaly o finanční příspěvek, informovaly o problematice ohrožených dětí. Sbírka se setkala s velkým ohlasem a v malých obměnách pokračuje dodnes. Za deset let přispělo do sbírky přes 264 tisíc dárců. Rozeslání a výrobu zásilek zajišťuje Proximity Prague pro FOD zdarma.