Menu Zavřít

DIGITÁLNÍ PLATFORMA

26. 7. 2001
Autor: Euro.cz

Volkswagen

Wolfsburg (Spiegel Online) – Německá automobilka Volkswagen hodlá hodit rukavici internetové alianci konkurenčních společností General Motors, Ford a DaimlerChrysler a pustí se do čilého obchodování po internetové síti. V rozvíjení vlastního digitálního trhu jí jako partneři pomohou firmy IBM, I–2 Technologies a Ariba. Volkswagen vyzval ke spolupráci ostatní autovýrobce.

Nová služba má především usnadnit zákazníkům rezervaci jednotlivých typů vozů. „Digitální trh není od toho, aby snižoval ceny, ale aby zjednodušil objednávky a urychlil dodávky zboží, zdůraznila pro Spiegel Online mluvčí koncernu Emanuele Wilmová. Koncern VW podle člena představenstva Javiera Garcii Sanze počítá až s padesátiprocentní finanční úsporou. Mluvčí Wilmová ujistila, že pracovní místa ohrožena nejsou, webový plán nicméně předpokládá odbourání dosavadních přesčasů.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).