Penzion Za Mlýnem si manželé s malými dětmi pořídili, aby se stali svými pány. Podnikání se jim podařilo rozjet po necelém tři čtvrtě roce, ale nabídku svých služeb neustále zlepšují. Zjednodušit podnikání jim pomůže systém ePokladna od Vodafonu.
Jaké byly začátky Vašeho podnikání?
Vše začalo v roce 2012. S manželkou jsme tehdy dospěli k rozhodnutí, že potřebujeme změnu. Chtěli jsme se totiž stát svými pány a to nám měl právě penzion s hospůdkou umožnit. Navíc se nám narodilo druhé dítě a už jsme nechtěli pod tlakem kombinovat rodinný a pracovní život. Koupili jsme tedy velký pozemek, kde jsme mohli chovat koně, ale hlavně byl v areálu krásný stařičký dům. Po úspěšné rekonstrukci jsme v červnu 2014 otevřeli autentický penzion a hospůdku s atmosférou starého hospodářství.
Jak oslovujete potenciální zákazníky? Pomohlo Vám v tomto směru partnerství se společností Amazing Places & Kouzelná místa?
Aby se o nás zákazníci dozvěděli, máme webové a facebookové stránky, kam pravidelně přispíváme. Pořádáme také kulturní akce. Partnerství s Amazing places & Kouzelná místa nám velmi pomohlo na začátku podnikání na základě doporučení.
Jak se zákazníky komunikujete?
Rezervace řešíme hlavně po emailech a telefonicky. Důležitá je pro nás proto kvalita a dostupnost telekomunikačních služeb. Tím mám na mysli dobré pokrytí signálem a spolehlivý mobilní internet. Když mluvíte o dobrém pokrytí, Vodafone nedávno vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Co to pro Vás jako zákazníka znamená?
V dnešní době je různých hodnocení velké množství. Ale není ocenění jako ocenění. Myslím, že tento certifikát si Vodafone zaslouží. Proč jste se rozhodl pro řešení Vodafonu v podobě ePokladny? V čem je pro Vás lepší než konkurenční řešení?
Vodafone považujeme za spolehlivou a významnou společnost. Co se týče produktu ePokladna, přesvědčilo nás také to, že práce na ní je jednoduchá a naprosto intuitivní. ePokladna nám řeší vše, co v tuto chvíli potřebujeme, je velmi variabilní a navíc nemusíme pořizovat žádné drahé pokladní systémy.
Které funkce plánujete využívat a proč?
Určitě chceme v pokladním systému oddělit hospodu a penzion. Plánujeme také k ePokladně zavést platební terminál. Pořídíme si také tiskárnu. Vidíme velkou výhodu v tom, že je mobilní, a tak se s ní dá snadno manipulovat v naší hospůdce. ePokladnu budeme mít nainstalovanou na dvou tabletech. S tabletem bude všechno jednodušší než s pevnou kasou. Kromě práce v penzionu se živím jako fotograf, a tak až se bude EET týkat i této profese, mohu v klidu začít využívat ePokladnu na chytrém telefonu.
Jaké máte očekávání od ePokladny? Co byste její pomocí chtěl vylepšit?
Přínosem bude bezesporu otevřený účet pro hosty a přijímání platebních karet. Také budeme mít lepší evidenci toho, co si lidi dávají, a podle toho upravovat množství zásob. Ve všem bude tedy lepší přehled při malé námaze.