Menu Zavřít

Do střízliva!

8. 5. 2008
Autor: Euro.cz

Radegast

Společnost TNS AISA provedla pro Plzeňský Prazdroj průzkum, který přinesl překvapivou zprávu - čepované nealkoholické pivo už ochutnala 54 procent návštěvníků hospod a restaurací. Spotřeba stále roste, což je jednak známkou toho, že vzrůstá i odpovědnost například řidičů, ale také dokladem, že čeští konzumenti považují nealkoholické pivo za daleko vhodnější doplněk české gastronomie než slazené nápoje. Symbolem této proměny může být i novinka: Nejrozšířenější značka nealkoholického čepovaného piva Radegast Birell uvádí na trh speciální sklenici na čepovanou variantu nealkoholického piva.

Text k foto:
Lehkost výhodou. Hlavní předností speciální sklenice je váha. Hmotnost půllitrové varianty je pouhých 450 gramů, třetinková sklenice má jen 330 gramů.

  • Našli jste v článku chybu?