PRAHA (oh) – Klienti Raiffeisenbank využívající přímé bankovnictví tohoto domu mohou přímo ze svého bankovního účtu dobíjet kredit mobilních telefonů Go. Raiffeisenbank od minulého týdne spustila inovovanou verzi internetového, telefonního a GSM bankovnictví. Dobíjení jakéhokoliv mobilního telefonu Go stejně jako kompletní správu trvalých příkazů a termínovaných vkladů umožňují všechny tři způsoby přímého bankovnictví.
Pomocí internetbankingu je navíc možné vytvářet seznam příjemců plateb, určovat pořadí účtů nebo třídit výpisy pomocí filtrů – podle data, typu transakce, účtu příjemce, sumy nebo podle specifických, variabilních či konstantních symbolů. Přímé bankovnictví Raiffeisenbank využívá zhruba dvacet tisíc klientů, z toho jich téměř deset tisíc má internetové bankovnictví. Společnost Datamonitor tvrdí, že v současné době využívá internetbankingu téměř 49 milionů Evropanů.