PRAHA (hns) – Reklamu na internetových stránkách vydavatelství Ringier ČR a Československý sport, jehož je Ringier majoritním vlastníkem, dostal na starosti Seznam.cz. Nejnavštěvovanější portál českého webu uzavřel totiž s těmito společnostmi dohodu o exkluzivním mediálním zastoupení jejich veškerých internetových aktivit.
Vydělají na tom všechny strany. Nabídka reklamních možností Seznamu se rozrostla o internetové stránky novin Blesk.cz, z časopisů pod něj bude spadat inzerce na iABC.cz, Reflex.cz a Televize.cz. Ringier bude zase těžit ze silné pozice české portálové jedničky. „Naším hlavním cílem je posílení pozice na internetovém inzertním trhu,“ uvedl jako důvod uzavření dohody vedoucí online oddělení společnosti Ringier ČR Petr Bednář.
Blesk společně s webem Novinky.cz tvoří společný zpravodajský balík, na němž jsou inzerentům nabízeny stejné reklamní plochy a formáty. Společnost iAudit, zabývající se zjišťováním návštěvnosti internetových serverů, uvádí, že se na tyto dvě stránky denně přihlásí přes 150 tisíc unikátních návštěvníků, čímž se ocitly na špičce mezi zpravodajskými servery. Během několika týdnů bude balík navíc doplněn o novou verzi webu DenikSport.cz, čímž Seznam reklamou pokryje celé zpravodajské spektrum: Novinky.cz (všeobecné zpravodajství), Blesk.cz (bulvární zprávy) a DenikSport.cz (sportovní zpravodajství).