Menu Zavřít

DOPLATIL NA AROGANCI

1. 8. 2001
Autor: Euro.cz

Marks & Spencer

OBRAT britské maloobchodní sítě Marks & Spencer za loňský rok spadl zhruba o 20 milionů na 8,22 miliardy liber a firma utrpěla prudký pokles hrubého zisku o 42 procenta na 655,7 milionu liber. Analytici se domnívají, že Marks & Spencer spadl z výšin, protože si přehnaně důvěřoval a jeho politika hraničila až s arogancí.

Výkonný ředitel Peter Salsbury přiznal, že loňská nabídka v obchodech Marks & Spencer byla hubená. Firmě navíc silně konkurovaly nesrovnatelně menší butiky, které nabízely módní zboží. Samotný management se více soustředil na stavbu nových komplexů a rozšiřování obchodů. Potíže Marks & Spencer otřásly reputací firmy jako je dné z předních maloobchodních skupin, u níž se dalo spoléhat na růst ziskovosti i v těžších ekonomických časech.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).