Menu Zavřít

Dotančil k investicím

4. 12. 2003
Autor: Euro.cz

Alan Babický

WT100

PRAHA (hž) - Na pozici generálního manažera pro Českou republiku společnosti SFM Group, založené v ČR roku 1997 za účelem přivedení zahraničních fondů na středoevropský retailový a institucionální trh, nastoupil v listopadu Alan Babický.
Tento absolvent Vysoké školy ekonomické začal po ukončení dráhy profesionálního tanečníka, pedagoga a choreografa v roce 1992 pracovat jako PR a marketingový reprezentant pro společnost L.E. Holdings Williama E. Lobkowicze. Po získání titulu MBA z Rochester Institute of Technology (USBSP) působil jako marketingový manažer společnosti Pepsi Cola International. Několik let pracoval jako nezávislý marketingový konzultant ve Spojených státech a v České republice. Roku 1997 přijal nabídku společnosti United Biscuits na nastartování obchodních aktivit na českém a slovenském trhu. Po dvou letech nastoupil do marketingové agentury Wiken International na pozici ředitele vztahů s klienty. Před nástupem do SFM Group krátce působil na pozici Senior konzultanta ve finanční divizi firmy LogicaCMG.
Ve volném čase hraje golf, píše pro českou mutaci časopisu Golf Digest, má svou golfovou rubriku v Prague Business Journal a je golfovým komentátorem české verze Eurosportu. Je autorem analytické části serveru mygolf.cz.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).