Menu Zavřít

Drahevolani.cz podává stížnost na Telefónica O2 kvůli neinformování zákazníků

17. 2. 2012
Autor: profit

Adam Wojnar, zakladatel webu Drahevolani.cz dnes odeslal stížnost na postup mobilního operátora Telefónica O2. Podle Wojnara firma nedostatečně informovala zákazníky o změnách podmínek své služby jednorázového připojení k Internetu.

Foto: Profimedia.cz

Stížnost na Telefónica O2 jsem zaslal na adresu České obchodní inspekce i Českého telekomunikačního úřadu. Telekomunikační operátor totiž podle mých informací zákazníkům neposlal o změně ani textovou zprávu. Navíc v den změny zobrazoval na svých stránkách O2pripojse.cz nesprávné informace,“ upřesňuje Wojnar. Od své stížnosti očekává, že úřady postup telekomunikačního operátora prověří a v případě porušení podmínek uloží operátorovi pokutu.

MM25_AI

Telefónica O2 změnila od 15. 2. 2012 limit pro stažená data u svých předplacených karet. Místo původních 500 MB nabídla zákazníkům jen 100 MB. Ceny přitom zůstaly stále stejné. O změnách nebyla informována ani média. Firma změny v následující komunikaci obhajovala tím, že se nedotknou 96 % zákazníků. Změna vyvolala nesouhlasné reakce na Facebooku. Dokonce zde vznikla výzva, aby lidé žádali o navrácení zbývajícího kreditu.

Nekomerční a neziskový web Drahevolani.cz byl spuštěn 18. 1. 2012 s cílem upozornit na vysoké ceny za volání v ČR. Autor webu Adam Wojnar vychází ze svých zkušeností z pobytu ve Velké Británii. Krátce po spuštění web nasbíral 888 podpisů proti drahým službám současných mobilních operátorů.

  • Našli jste v článku chybu?