Menu Zavřít

Drogerie DM v Česku zvýšila obrat o 12 procent. Do rozšíření prodejní sítě investovala 227 milionů

25. 10. 2019
Autor: Mladá fronta archiv

Drogerie markt Česká republika v uplynulém obchodním roce zvýšila obrat o 11,15 procenta na 10,58 miliardy korun. Do rozšíření a modernizace prodejní sítě investovala 227 milionů korun.

„Tento výsledek je důsledkem permanentního procesu obnovy ve všech oblastech našeho ekonomického společenství, kdy je cílem každého spolupracovníka dm potřeby zákazníků nejen naplnit, ale dokázat zákazníky nadchnout pro nové myšlenky a zaujmout je novými nabídkami nebo službami,“ uvádí Gerhard Fischer, předsedající jednatel společnosti dm Česká republika.

Česká společnost Drogerie markt, spadající pod mateřskou firmu DM Rakousko, v období od 1. října 2018 do konce letošního září provedla úpravy v 32 prodejnách a další čtyři nové otevřela. Vytvořila tím i 52 nových pracovních míst.

Celá skupina včetně DM Německo dosáhla v obchodním roce obratu 11,195 miliardy eur, což znamenalo meziroční nárůst o 4,6 procenta. V současnosti zaměstnává skupina 62 061 spolupracovníků ve 13 zemích Evropy.

Drogerie markt Česká republika
Společnost zahájila v České republice činnost v roce 1992 jako dceřiná společnost DM drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 232 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v DM pracuje 3393 lidí.

Skupina DM se hlásí k trendu ochrany životního prostředí. Z toho důvodu byly postupně ve všech prodejnách, které disponují aquamaty, nahrazeny plastové kelímky na vodu ekologicky šetrnější variantou z povoskovaného papíru. Společnost DM v rámci kampaně Vědomá volba přistoupila také k opatření, jehož cílem bylo ze sortimentu postupně odstranit všechny jednorázové plastové a nylonové tašky. Jejich odstraněním společnost dm ročně uchrání přírodu před 63 tunami plastového odpadu.

MM25_AI

V červnu představila DM kampaň „Vědomá volba“, jejímž prostřednictvím poukazovala na skutečnost, že změna v chování směrem k udržitelnějšímu způsobu života je snadnější, než se možná zdá a že zákazníci mají při svém nákupu možnost volby. Komunikační kampaň postupně představila šetrné alternativy konvenčních produktů zejména ze sortimentu čisticích prostředků, přírodní kosmetiky a v poslední fázi zaměřila svou pozornost na výhody biopotravin.

Pod heslem „Velcí pomáhají malým“ představila DM na konci září novou iniciativu s názvem dmSTART. Jejím prostřednictvím chce dát společnost šanci odstartovat podnikatelský úspěch malým producentům a těm nejúspěšnějším z nich nabídnout prostor pro prezentaci v prodejnách dm. Zájemci se mohou hlásit až do konce ledna 2020. Z nich následně vybere společnost dm prostřednictvím odborné poroty ty nejlepší, kterým nabídne zařazení produktu do sortimentu a marketingovou podporu.

  • Našli jste v článku chybu?