Poštovní spořitelna Bankám pomalu dochází, že jim neprospěje být k nerozeznání jedna od druhé. A že by se naopak měly nějak profilovat a vědět, kdo je jejich klient.
Například Poštovní spořitelna pravděpodobně po náročné analýze zjistila, že jejich typický klient je důchodce žijící v odlehlých částech země. A právě pro ně tedy navrhla nový produkt Poštovní spořitelny ve spolupráci s Českou poštou. Jde o donášku hotovosti pošťákem až do domu. Ano, pošťáci zase budou nosit důchody. Nevýhodou pro seniory je počáteční komplikovanost celého procesu. Pro objednání služby je potřeba osobně na pobočce nebo na call centru požádat o doručení hotovosti na libovolnou adresu v České republice. Výhodou je, že se dá nastavit pravidelné měsíční doručování.
Maximální částka, kterou lze tímto způsobem doručit, je dvacet tisíc korun, což bude na většinu důchodů bohatě stačit. Senioři a zdravotně postižení budou mít službu jednou měsíčně zdarma.