Menu Zavřít

Důraz na klikání

13. 4. 2007
Autor: Euro.cz

Etarget

Společnost Etarget, největší zprostředkovatel internetové reklamy na bázi pay-per-click (PPC) v regionu střední Evropy, se rozhodla zcela opustit oblast bannerové, tedy klasické proužkové internetové reklamy. „O bannerovou inzerci byl mezi našimi zákazníky, a to jak stálými, tak potenciálními, stále menší zájem. Proto jsme se rozhodli od dubna ukončit poskytování služeb v této oblasti a plně se orientovat na kontextovou reklamu zpoplatňovanou formou PPC,“ tvrdí Marcel Vašš, marketingový ředitel Etargetu.
Systém PPC, který bývá též označován jako kontextová reklama, je založen na zobrazování textových odkazů, jež jsou přidávány k článkům na základě klíčových slov v textu. Inzerent na rozdíl od běžných reklamních bannerů neplatí za zobrazení reklamy, ale až za prokliknutí inzerátu, jenž potenciálního klienta navede na webové stránky inzerenta. Objem kontextové propagace na českém webu stoupá, odhady takto „proinzerovaných“ peněz se pohybují od 80 do 120 milionů korun ročně.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).