Menu Zavřít

E-shop v televizi

21. 10. 2005
Autor: Euro.cz

Internet Mall

MMF24

PRAHA (zao) - Společnost Internet Mall, největší internetový obchodník v České republice, se rozhodla vstoupit na televizní trh. Spolu s TV Service & Production rozjíždí projekt TV Mall. Na satelitem a kabelovými operátory šířeném programu Top TV hodlá nabízet více než dvacet pět tisíc druhů zboží z celého spektra svých internetových obchodů od elektroniky, přes hudební nosiče až po kosmetiku a kuchyňské potřeby. Vysílání by mělo být svým charakterem zcela odlišné od běžného teleshoppingu a nabídka zboží bude mít údajně všechny vlastnosti e-shopů. To znamená hlavně cenu nižší než v kamenných obchodech.
Internet Mall, který v období od srpna 2004 do srpna 2005 utržil přes miliardu korun od více než sto třiceti tisíc zákazníků, má v úmyslu v nejbližší budoucnosti oslovit řádově statisíce diváků a svůj obrat navýšit o stovky milionů korun. Marketingový ředitel firmy Martin Pobežal k tomu uvedl: „Kromě svých tradičních zákazníků chceme nově oslovit také ty, kteří zatím nemají běžně k dispozici internetové připojení. Jedná se o poměrně velkou skupinu potenciálních zákazníků, k nimž bychom se jinak těžko dostávali.“

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).