Agentura CzechTrade si na zajištění výroby a redakčních služeb vybrala z přihlášených uchazečů vydavatelství Mladá fronta. „Získat další zakázku na redakční služby pro nás znamená ocenění naší profesionální práce a další potvrzení naší pozice na trhu s ekonomicky zaměřenými tituly. Rozšiřujeme nyní portfolio ekonomických titulů soustředěných na byznys a byznysmeny, a přinášíme tak ekonomické informace s kompletním servisem,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.
Premiérové číslo se zaměřuje na region Latinské Ameriky, který čeští podnikatelé zatím moc nevyužívají. Přitom k tomu, aby se obchodník v regionu prosadil, stačí relativně málo, krom nabídky kvalitního zboží nebo služeb i stálé obchodní zastoupení.
V magazínu najdete i obsáhlý rozhovor s ministryní průmyslu a obchodu Martou Novákovou. Představuje v něm mimo jiné nové teritoriální strategie svého ministerstva a vysvětluje jejich přínos. Ten spočívá třeba v tom, že propojí politický a ekonomický pohled při nastavování nástrojů podpory exportu. Strategie by měly pomoci hlavně ve vzájemném obchodu se zeměmi, se kterými má Česká republika dlouhodobě zápornou obchodní bilanci.
Krom nápadů a námětů, jak uspět v Latinské Americe, najdete v Exportu a podnikání příběh společnosti, které se to již podařilo. Pražská firma Compelson je zakladatelem oboru forenzní analýzy mobilních telefonů, patří ke světové špičce, její produkty využívají vlády a vyšetřovatelé různých zemí světa. Navíc jde o jednu z českých firem, které vyvíjejí nejmodernější inovativní technologie.
V magazínu najdete i další texty a plno informací například ze státních organizací, které podporují export a podnikání. Na následujících stránkách představují, co je v jejich oboru nového, naleznete zde i servis pro podnikatele a kalendář zajímavých akcí.