Menu Zavřít

Energetický výběr

28. 8. 2003
Autor: Euro.cz

Mediální služby

PRAHA (flp) – Elektrárenská společnost ČEZ začala hodnotit nabídky agentur přihlášených do výběrového řízení na poskytovatele mediálních služeb. Vítězná firma bude pro energetiky zajišťovat nákup reklamy v médiích v následujících dvou letech. Týdeník EURO má informace, že mezi nejžhavější kandidáty na vítězství patří současná agentura ČEZ Médea, a také firma Mediaedge:cia. Výsledek tendru by měl být známý během podzimu. Energetici utratili v loňském roce za nákup reklamního prostoru v médiích téměř 110 milionů korun.

Kde loni nakupovala současná agentura (Médium - Podíl v %)

  • TV 80,8
  • Tisk 19,0
  • Radia 0,2

Pramen: Monitoring A-Connect

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).