Menu Zavřít

ePokladna pomůže i francouzskému podniku v lesích

5. 12. 2016
Autor: Vodafone CZ

Manželé Eva a Rémi Decroix vybudovali podnik Bistrot de Papa v Horních Dubénkách uprostřed lesů. Jejich hostům ale odlehlé místo nevadí, výlet za typickými francouzskými lahůdkami, jako jsou žabí stehýnka nebo šneci, se totiž vyplatí. Od prosince majitelům starosti s provozem malého kousku Francie ušetří chytrá aplikace ePokladna od Vodafonu.

Jaké byly začátky vašeho podnikání?

Rémi: Vše začalo v roce 2012, kdy jsem byl druhým rokem na rodičovské dovolené s naší druhou dcerou Julií. V té době jsme si všimli malého lokálu na náměstí v Počátkách, kde jsme si otevřeli malou kavárnu. Prostory nám byly brzy malé, a tak jsme se přesunuli do Horních Dubének a otevřeli bistrot uprostřed vysočinských lesů.

Jak vám pomohla spolupráce s Amazing Places?

R.: Chceme zůstat malou venkovskou restaurací. Zachovat si kvalitu. V tomto ohledu jsme si s majiteli projektu Amazing Places velmi porozuměli a rádi souhlasili se spoluprací.

Na co se musíte spolehnout při běžném provozu?

E.: Na práci kolem podniku mám málo času. Je to tak trochu třetí zaměstnání, vedle mé advokacie a dětí. Když se restauraci začalo dařit, bylo potřeba začít všechno pořádně organizovat, aby to šlo stíhat. Tím, že věci musím řešit efektivně, volím intuitivně nejjednodušší cestu. Bez telefonu a internetu se neobejdeme.

Proč jste se rozhodli pro řešení Vodafonu v podobě ePokladny? V čem je pro Vás lepší než konkurenční řešení?

E.: Do poslední chvíle jsem doufala, že se EET zruší. Když nebylo vyhnutí, vyzkoušela jsem si dva tři produkty, které nám nabídli obchodní zástupci. Nakonec jsem ale dala na doporučení Amazing Places & Kouzelná místa. ePokladna nám připadala po vyzkoušení nejjednodušší na ovládání a užívání. Vybrali jsme u Vodafonu kompletní řešení, tj. kromě aplikace pokladny jsme se rozhodli si také pořídit tablet, tiskárnu a platební terminál.

Které funkce plánujete využívat a proč?

E.: Dosud jsme dělali součty stolů na kalkulačce a papírově. Proto plánujeme na počátku jednoduché a omezené užívání. Počkáme, až se se systémem seznámíme, a pak budeme rozšiřovat možnosti užívání. Aplikace se ale zdá docela vstřícná a umožňuje přizpůsobit fungování i na restauraci naší velikosti/malosti. Než si na všechny modality zvykneme, budeme ale ePokladnu používat jen pro konečné účtování.

MM25_AI

Jaké máte od ePokladny očekávání? Co byste její pomocí chtěl vylepšit?

E.: Od ePokladny si slibujeme zrychlení servisu. Myslím, že když se správně naučíme program používat, pomůže nám také lépe evidovat informace o tržbách a jejich vývoji v čase. Člověk se vždy rád podívá, jak se restauraci vedlo loni ve stejném období a jestli díky ePokladně odpadne hodinové hledání ve starých papírech, je to příjemný bonus. I když jsme zrovna „tam, kde lišky dávají dobrou noc“, rozhodně se nebudeme bránit pohodlí, které nám ePokladna od Vodafonu přinese.

  • Našli jste v článku chybu?