V dnešní době není jednoduché rozeznat pravdivost informací, které kolují na internetu. Zejména v oblasti podnikání je to velice závažný problém, jenž může způsobit mnoho potíží, a to nejen finančních.
Foto: Profimedia.cz
Každý podnikatel se jistě setkal se lživou nabídkou, inzerátem či jiným sdělením, jež mu zkomplikovalo živnost. ePoptávka.cz, přední specialista zaměřený na B2B online poptávková výběrová řízení, proto přichází se systémem zákaznické certifikace, která významnou měrou přispívá k větší důvěryhodnosti poptávaných služeb a produktů v rámci celého systému.
Poptávající, kteří zadávají poptávky do systému, mají nyní možnost získat označení certifikovaný zákazník. Podmínkou certifikace je opakovaná poptávka, souhlas s etickým kodexem certifikovaného zákazníka a ověření kontaktních údajů operátory ePoptávka.cz. Certifikace zaručuje vyšší důvěryhodnost poptávajících u registrovaných dodavatelů, a tím zvýšený zájem o určitou poptávku ze strany dodavatele. „Touto certifikací bychom rádi posunuli námi poskytované služby na vyšší úroveň,“ říká Otto Kočí, produktový manažer společnosti B2M, který zodpovídá za rozvoj služby nejen v Čechách, ale také na Slovensku, Polsku a Maďarsku. „Doufáme, že tuto novinku naši zákazníci ocení a pomůže jim se lépe a rychleji orientovat v našem širokém portfoliu služeb a produktů.“
Pro dodavatele je certifikace zajímavá z pohledu větší důvěryhodnosti poptávajícího. Označení certifikovaný zákazník je viditelné v detailu poptávky, katalogu poptávek a dále v poptávkových e-mailech, které ePoptávka.cz zasílá registrovaným dodavatelům. „Díky této certifikaci je velice jednoduché na první pohled rozpoznat ty nejkvalitnější poptávky,“ konstatuje Otto Kočí. „Naši zákazníci jistě ocení zvýšenou míru důvěryhodnosti ve zveřejněné poptávky a v budoucnosti se budou jistě obracet na své dodavatele, s nimiž již měli dobrou zkušenost dříve.“
Princip online poptávkových systémů
„Do systému jednoduše zadáte konkrétní poptávku, vyplatí se být co možná nejkonkrétnější, doplníte osobní a kontaktní údaje. Naši operátoři ji následně zkontrolují a rozešlou vhodným registrovaným dodavatelům z poptávané oblasti,“ popisuje funkcionality systému ePoptávka.cz Otto Kočí a dodává, že od té chvíle začnou na udaný e-mailový kontakt chodit konkrétní nabídky, ze kterých si poptávající nezávisle vybere tu nejvhodnější.