Akce uspořádaná týdeníkem Euro se tentokrát uskutečnila na téma Budoucnost Moravskoslezského kraje a efektivní snížení nezaměstnanosti v daném regionu. Partnerem akce byla společnost Ernst & Young, diskutovali zde významní lidé z regionu, byznysu a státní správy, mimo jiné ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek, primátor Ostravy Tomáš Macura a šéf Vítkovic Jan Světlík.
Důležitá ale není jen nabídka dostatečného počtu pracovních míst, ale i kvalita života v regionu a jeho pověst v dalších částech země. K tomu pozitivně přispívají nejen úspěchy sportovců pocházejících z Moravskoslezského kraje, ale i pořádání kvalitních sportovních akcí, třeba Zlaté tretry Ostrava.
„Tahle sportovní akce přináší něco, co Ostrava, respektive Moravskoslezský kraj potřebuje, řekl jeden z účastníků setkání, majitel České sportovní Miroslav Černošek. Jeho agentura Zlatou tretru pořádá.
„Televizní přenos z poslední Zlaté tretry se dostal do 150 zemí a v nich do 223 milionů domácností, to je skvělá reklama pro město a pro region,“ upozornil Černošek.
Čtěte také:
Analýzou chce Mládek vyvrátit pochybnosti o zóně Nad Barborou
Babiš naštval politiky z Ostravska, o zóně Barbora prý vypouští nesmysly
Ostravský superpočítač je kompletní, zaměstnávají ho vědci i Seznam.cz