Menu Zavřít

Expandují do Německa

22. 7. 2005
Autor: Euro.cz

Eurocomm Group/Kasa.cz

WT100

PRAHA (oh) – Společnost Eurocomm Group, provozující jeden z největších českých internetových obchodů Kasa.cz, expanduje do zahraničí. Firma hodlá v průběhu léta spustit nové internetové obchody v Polsku a Německu, nazvané EUKasa.pl a EUKasa.de. Eurocomm Group již od roku 2003 provozuje pobočku na Slovensku, obchod Hej.sk je v současnosti největším tamním internetovým obchodem a objem tržeb v letošním roce by měl dosáhnout sto milionů slovenských korun.
Německou pobočku založil Eurocomm Group v regionu bývalého východního Německu s vysokou nezaměstnaností, díky čemuž firma mohla čerpat investiční pobídky tamních úřadů. „Německá pobočka nám umožní dostat se k mnoha akčním nabídkám výrobců, které hodláme nabídnout našim zákazníkům i v dalších zemích, kde působíme. Dalším plusem je centralizace všech podpůrných činností v České republice, tudíž budeme díky levnější pracovní síle a nižším nákladům oproti německé konkurenci těžit z efektivnějšího provozu,“ plánuje Martin Kasa, ředitel firmy. Polský trh má podle jeho názoru blízko ke slovenskému, proto hodlá Eurocomm Group využít zkušenost s expanzí na Slovensko. „Internetový trh není v Polsku natolik rozvinutý jako v zemích, kde již působíme, nebo kam expandujeme, přesto jsme přesvědčeni, že zákazníky dokážeme naší nabídkou oslovit,“ vysvětluje Kasa.
Celkové náklady německé a polské expanze prý přesáhnou sumu deset milionů korun, přesto však firma plánuje vstup na další zahraniční trhy. „Jakmile se nám podaří ekonomicky a procesně rozjet pobočky v Polsku a Německu, hodláme naše aktivity směrovat do dalších zemí. V tuto chvíli uvažujeme o Rakousku a Maďarsku, nicméně tyto kroky plánujeme až na rok 2006,“ dodává Kasa.
Eurocomm Group má také v plánu zvýšit obrat českého obchodu Kasa.cz z loňských 241 milionů korun na zhruba 450 milionů tržeb v letošním roce. „Také proto jsme vyvinuli nový prodejní systém pro zákazníky, kterých do našeho internetového obchodu zavítá téměř 17 tisíc denně,“ tvrdí Martin Kasa, ředitel a 45procentní vlastník Eurocomm Group. Zbývající podíl ve firmě drží jeho bratr Petr Kasa a podnikatel Tomáš Richter.

  • Našli jste v článku chybu?