Menu Zavřít

Experti v Lexusu

4. 4. 2007
Autor: Euro.cz

Toyota Motor

Management divize Lexus společnosti Toyota Motor Czech pověřil Radovana Blažka (33) vedením tréninkových aktivit a péčí o lidský rozvoj prodejní sítě značky Lexus v České republice a na Slovensku. Blažek dříve působil v obdobné pozici u společnosti Import Volkswagen Group, kde byl zodpovědný za trénink a prodejní ofenzivu značky Audi. K Lexusu přechází z pozice marketingového manažera divize Ethicon společnosti Johnson & Johnson.
Za přípravu a vedení crossmarketingového projektu Lexus Lounge by l´Angolo, který se stává nástrojem v komunikaci značky s klientelou a s odbornými médii, zodpovídá Petr Žemlička (30). Do firmy přichází od značky Vertu, výrobce luxusních mobilních telefonů, kde od roku 2005 působil v pozici marketingového manažera. Předtím pracoval v marketingovém oddělení divize Audi společnosti Import Volkswagen Group, kde měl na starost koordinaci marketingových aktivit prodejní sítě Audi.

  • Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).