PRAHA (zdf) – Česká pošta zřejmě obhájí svůj monopol na výběr koncesionářských poplatků. V polovině března totiž vypověděla smlouvu České televizi i Českému rozhlasu, protože si chtěla účtovat namísto dosavadních 2,80 koruny o padesát haléřů za každého koncesionáře více. Přestože obě veřejnoprávní média hledala jiné dodavatele inkasní služby, nakonec zřejmě uzavřou nový kontrakt s poštou. Třebaže Česká televize obdržela více nabídek, ta poštovní je nejlepší a nejvýhodnější, uvedl pro agenturu ČIA šéf public relations televize David Jirušek. Obdobná situace je v rozhlase. „Vypadá to tak, že budeme nadále spolupracovat,“ potvrdila týdeníku EURO rovněž ekonomická ředitelka rozhlasu Hana Skalová. Termín k dohodnutí vyprší koncem dubna, kdy skončí výpovědní lhůta staré smlouvy.