Umění vyložit leštěnou kořenovicí interiérovou lištu pod okénkem a mezi zadní sedadla usadit stříbrný držák na silnostěnné láhve ušlechtilých sektů stojí jistě za pozornost. Vytvořit ale pro oko pěkný a přitom v detailech, které příjemně poslouží, dotažený vůz, je přinejmenším také dost dobré.
A takovým automobilem Fiat Punto je - tradičně „mazlivě“ pěkný a přitom podobně jako dříve výhradně vozy vyšších tříd vám posvítí na cestu k domovním dveřím či spočítá dojezd na zbytek benzinu v nádrži. Praktická je i manipulace s okny - ještě dvě minuty po vypnutí motoru stále aktivní servomotorky umožní jejich stahování. Mezi klady nyní patří i pozoruhodný naftový motor 1.3 JTD. Je živý a překvapivě nenáročný na palivo i při rychlejší jízdě. Fiat Punto je ale pěkný i uvnitř. Nejsou k tomu třeba ani kožená sedadla, ani ona ořechovice. Je totiž poutavý svým prostorem už v úrovni ramen, snahou dopřát pohodlí i cestujícím vzadu a obratností v garáži.