Fio banka v prvním čtvrtletí roku 2011 získala téměř 16 tisíc nových klientů a v pořadí již třetí prvenství v klientském ratingu OVB Vstřícná banka. Celkově má v současné době přes 90 tisíc klientů.
Foto: Fio
Fio banka zažila rušný kvartál – spustila reklamní kampaň uvádějící banku na trh, představila novinky jako deset výběrů z bankomatů Pharro zdarma nebo levnější zahraniční platby a stala se členem České bankovní asociace s návazností na Kodex mobility klientů. Veřejnost její působení na trhu ocenila dalším vítězstvím v klientském ratingu bank OVB Vstřícná banka a zájem o její služby se projevil i v nárůstu počtu klientů, kterých v prvním čtvrtletí přibylo téměř 16 tisíc.
„Zvýšené počty nových klientů jsme registrovali již od získání bankovní licence a následné integrace bankovních služeb. Kampaň, která oficiálně uvedla banku na trh, příliv nových klientů ještě výrazně posílila. Vstup do roku 2011 tedy hodnotíme velmi kladně a jsme rádi, že se dále těšíme přízni veřejnosti, za niž tímto děkujeme,“ komentuje vývoj počtu klientů a vítězství v klientském ratingu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.