Menu Zavřít

Fio chce získat klienty velkých bank

19. 1. 2011
Autor: profit

Nejméně 50 tisíc nových klientů chce letos získat Fio banka, která k tomu v pondělí 17. ledna spustila také oficiální reklamní kampaň. Zaujmout chce zejména službami bez poplatků.

Foto: Fio

Tím cílí především na klienty velkých bankovních domů. “Naším typickým cílem je klient České spořitelny, Komerční banky a tak podobně. Citlivost lidí na bankovní poplatky roste, a to nám hraje do karet,“ poznamenal mluvčí Ján Franek.

Přechod do nové banky má lidem nově ulehčit i možnost požádat o běžný účet prostřednictvím internetového formuláře. Pro klienty na letošní rok připravuje Fio banka více novinek, mimo jiné smartbanking nebo výhodnější zahraniční platby mimo eurozónu.

MM25_AI

Zatím má banka v Česku 57 poboček. Jejich počet by se měl v nejbližší době rozšířit. „Pobočky bychom chtěli otevřít ve většině okresních měst a zvýšit také počet poboček v největších městech,“ řekl Franek. Fio banka má v současné době zhruba 80 tisíc klientů. Jejich vklady u banky se pohybují okolo osmi miliard korun. Bilanční suma činí asi devět miliard. Záměr pro letošní rok je navýšit tuto sumu zhruba o 50 procent.

V oblasti investic na zahraničních trzích, konkrétně v USA, Fiobanka nově uzavřela smlouvu se společností Pershing, která je dceřinou firmou amerického peněžního ústavu Bank of New York Mellon. Pershing bude pro Fiobanku poskytovat služby jako obchodník a depozitář. Fio, burzovní společnost změnila loni po získání bankovní licence název na Fio banku. Součástí skupiny Fio je i burza RM-Systém.

  • Našli jste v článku chybu?