AKTUÁLNĚ Společnost Aral mění logo. Nadále sice bude existovat s modrým diamantem, avšak v modernizované podobě plastického loga. „Logo je vždy počátkem nějaké nové etapy, náš nový symbol bude značku provázet na další úspěšné cestě k zákazníkům,“ řekl Boris Janda, obchodní ředitel společnosti Aral Lubricants CR, která v Česku reprezentuje značku.
Společnost Aral mění logo. Nadále sice bude existovat s modrým diamantem, avšak v modernizované podobě plastického loga. „Logo je vždy počátkem nějaké nové etapy, náš nový symbol bude značku provázet na další úspěšné cestě k zákazníkům,“ řekl Boris Janda, obchodní ředitel společnosti Aral Lubricants CR, která v Česku reprezentuje značku. Dnešní koncern Aral vznikl v roce 1898 jako sdružení 13 důlních společností, které hledaly využití pro benzol, vedlejší produkt při koksování uhlí. Logo již tehdy mělo tvar diamantu, ale neslo hornickou žlutočernou kombinaci barev a byla v něm zakomponována hornická kladívka a písmena B&V. Změna nastala v roce 1924, kdy chemik Walter Ostwald vyvinul novou pohonnou hmotu ze směsi benzolu a benzinu a dal jí jméno B. V.-Aral.