Hospodaření společnosti Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Bakala, která v centru Prahy provozuje butiky s luxusním zbožím, skončilo loni ztrátou 153 milionů korun. V roce 2014 firma prodělala 316 milionů korun. Tržby klesly ze 730 na 616 milionů korun.
„Ztráta byla způsobena zejména poklesem tržeb, vyšší tvorbou opravných položek k zásobám a náklady spojenými s restrukturalizací a stabilizací společnosti po uskutečněné fúzi,“ uvádí zpráva společnosti. Luxury Brand Management loni dokončila fúzi s firmami Prospekta Moda, John Grove & Partners a Regal West Enterprises.
LBM do budoucna počítá s rozšířením portfolia luxusních značek. V roce 2016 se LBM bude stále soustředit na rozvoj společnosti, na její ozdravění, udržení a zajištění dlouhodobého růstu a profitability.
Společnost LBM provozuje butiky s luxusními značkami Audemars Piguet, Breitling, Vertu, Zenith a Boucheron a je vlastníkem franšíz na prodej zboží módních značek jako Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta nebo Tod‘s.
Michaela Bakala je manželkou podnikatele Zdeňka Bakaly, známého hlavně v souvislosti s kauzou OKD, jehož většinovou část v minulosti ovládal. Skupinu Luxury Brand Management založila v roce 2010. Zdeněk Bakala vlastní mj. vydavatelství Economia.
Čtěte také:
Seznam zakládá redakci. Loví lidi u Bakaly a Babiše
OKD získá půjčku 700 milionů od státu