Menu Zavřít

Firmy mají strach z homosexuálů

30. 6. 2008
Autor: Euro.cz

Na homosexuály se zaměřují v zahraničí například módní značky Versace, Dolce & Gabbana, Levis nebo Sisley. I když tyto firmy prodávají též v Česku, jejich celosvětové „gay kampaně“ se českým zákazníkům vyhýbají..

Tuzemské firmy se zatím nechtějí moc zaměřovat na gay klientelu. Podle odborníků se obávají, že by příliš provokovaly. V zahraničí vnímá řada společností homosexuály jako malou, ale velmi lukrativní zákaznickou skupinu, která si ráda připlatí za luxusní zboží. Toho využívají třeba výrobci kosmetiky, aut či módní domy.

bitcoin_skoleni

Na homosexuály se zaměřují v zahraničí například módní značky Versace, Dolce & Gabbana, Levis nebo Sisley. I když tyto firmy prodávají též v Česku, jejich celosvětové „gay kampaně“ se českým zákazníkům vyhýbají. „Pravděpodobně se bojí, že by to uškodilo značce u široké veřejnosti,“ poznamenal Leon Sverdlin z agentury Mark/BBDO.

Také Eda Kauba z Euro RSCG potvrzuje, že v Česku zatím žádný takzvaný růžový marketing nekvete. Jednou z mála výjimek je podle něj nedávná kampaň Komerční banky na účet pro mladé. Na plakátech se objevila dvojice kluků.

  • Našli jste v článku chybu?