Na homosexuály se zaměřují v zahraničí například módní značky Versace, Dolce & Gabbana, Levis nebo Sisley. I když tyto firmy prodávají též v Česku, jejich celosvětové „gay kampaně“ se českým zákazníkům vyhýbají..
Tuzemské firmy se zatím nechtějí moc zaměřovat na gay klientelu. Podle odborníků se obávají, že by příliš provokovaly. V zahraničí vnímá řada společností homosexuály jako malou, ale velmi lukrativní zákaznickou skupinu, která si ráda připlatí za luxusní zboží. Toho využívají třeba výrobci kosmetiky, aut či módní domy.
Na homosexuály se zaměřují v zahraničí například módní značky Versace, Dolce & Gabbana, Levis nebo Sisley. I když tyto firmy prodávají též v Česku, jejich celosvětové „gay kampaně“ se českým zákazníkům vyhýbají. „Pravděpodobně se bojí, že by to uškodilo značce u široké veřejnosti,“ poznamenal Leon Sverdlin z agentury Mark/BBDO.
Také Eda Kauba z Euro RSCG potvrzuje, že v Česku zatím žádný takzvaný růžový marketing nekvete. Jednou z mála výjimek je podle něj nedávná kampaň Komerční banky na účet pro mladé. Na plakátech se objevila dvojice kluků.