Tuzemské firmy kvůli současné hospodářské krizi šetří i na výdajích za mobily. Mnohem pečlivěji nyní vybírají co možná nejúspornější tarify.
Autor: Martin Siebert
Proti loňskému roku také letos mírně klesl prodej telefonů a příslušenství. To však podle operátorů nelze jednoznačně přisoudit krizi, jelikož loni bylo značné množství akčních nabídek. Operátoři nezaznamenávají výraznější pokles volání z mobilních telefonů firemních zákazníků.
„Naši zákazníci zachovávají chladnou hlavu a normálně komunikují jako dříve. Vývoj ukazatelů jako aktivace, migrace nebo dobíjení probíhá v souladu s našimi očekáváními,“ tvrdí Jitka Pajurková z tiskového oddělení T-Mobile. Obdobně se vyjadřují i Vodafone a Telefónica O2. V Česku je přibližně 13,5 milionu mobilních čísel. Mobilní služby využívá přes 99 procent tuzemských firem.