Nejvyšší česká fotbalová liga našla generálního partnera pro příští sezonu. Rok ponese název HET liga po výrobci nátěrových hmot. Od následujícího ročníku už převezme pozici titulárního sponzora sázková kancelář Fortuna.
Původně se počítalo s tím, že i v nadcházejícím ročníku bude generálním partnerem internetová pojišťovací stránka ePojištění.cz, ta se však rozhodla nevyužít opci a ze smlouvy odstoupila. Své jméno tak s nejvyšší fotbalovou soutěží spojila jen na jeden rok.
„Fotbal je světovým fenoménem a i česká nejvyšší fotbalová soutěž je předmětem každodenní pozornosti napříč naší společností. Chceme toho marketingově využít.“ uvedl po podpisu smlouvy jednatel společnosti HET Jiří Sokol. „Jsem nesmírně rád, že se podařilo v nelehké době sehnat k české nejvyšší soutěži generálního partnera s takovým časovým předstihem, ještě před začátkem nové sezóny. Kvitujeme fakt, že se s českou fotbalovou ligou spojuje tradiční česká společnost,“ doplnil předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.
Fotbal opustil tradiční sponzor Gambrinus. Čtěte více
Po názvech Gambrinus liga, Synot liga a ePojištění liga se nyní nejvyšší domácí fotbalová soutěž bude jmenovat HET liga. „Je to krátký a jednoduše zapamatovatelný název, takže mně se líbí, i když si na něj budeme muset zvykat,“ dodal Svoboda.
Finanční detaily kontraktu ani jedna ze stran nezveřejnila. Mělo by se však jednat o nejvyšší částku, jakou kdy dal HET na svou sebepropagaci. „Ne každá firma si může finanční plnění smlouvy dovolit. Navíc do toho negativně vstoupila kauza, kterou si fotbal prochází, ale dohoda s ryze českou firmou je důkaz, že se profesionální fotbal vydal správnou cestou,“ uvedl Svoboda. HET se rozhodl do fotbalu vstoupit i proto, že že v nadcházející sezoně bude mít mistr ligy téměř jistou účast v základní skupině prestižní Ligy mistrů.
Dále čtěte: