ředitel marketingu
Novým výkonným ředitelem úseku marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. listopadu 2011 stane František Mala (36). Nynější ředitel divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekom nahradí na postu marketingového ředitele Petra Dvořáka, který z T-Mobilu odchází.
František Mala je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve Slovak Telekomu/T-Mobilu Slovensko působí od roku 2000. Čtyři roky se věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobilu Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobilu Slovensko měl posléze na starost řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand.
František Mala kromě rodné slovenštiny mluví anglicky, německy a česky. Je ženatý, má dvě děti. Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou, dobrou knihou či v pohybu, ať už se jedná o turistiku nebo plavání.