Menu Zavřít

Fungování pražského magistrátu prověří audit. Zkontroluje práci dvou tisíc úředníků

31. 10. 2017
Autor: ŠJů CC BY-SA 3.0 Wikimedia-Commons

Pražský magistrát projde auditem, který posoudí fungování, činnost i personální obsazení úřadu. Rozhodli o tom v úterý pražští radní, kteří schválili vítěze výběrového řízení. Tím se stala společnost PWC, Praha jí zaplatí 4,2 milionu korun bez DPH. Auditem projde většina odborů magistrátu, vynechány budou ty, kde se již uskutečnil. Magistrát zaměstnává přes dvě tisícovky lidí.

Dodavatel musí podle návrhu smlouvy zmapovat všechny činnosti magistrátu a jeho úředníků a zhodnotit vnitřní předpisy a organizační strukturu. Vše následně vyhodnotí a navrhne kroky, které mají zlepšit fungování úřadu.

Audit se bude týkat 32 odborů, vynechány budou pouze ty, které jím již prošly. To jsou odbor dopravně-správních činností, hospodaření s majetkem a odbor evidence majetku.

bitcoin školení listopad 24

Kdy bude audit proveden, není přesně dáno. Smlouvu s PWC musí podle rozhodnutí radních magistrát podepsat do 30. listopadu. Práce na něm mají začít do 15 dnů od podpisu smlouvy. Výstup z auditu má být dodán do devíti měsíců od zahájení prací.

Počet magistrátních úředníků se za poslední desetiletí zvýšil z 1847 v roce 2006 na současných zhruba 2200.

Dále čtěte:

Čachry s majetkem? Praha si nechá zpracovat audit

Eva Kislingerová: Město se úplně jako firma řídit nedá


  • Našli jste v článku chybu?