První viditelnou změnou je odchod dvou nejvyšších manažerů Karnevalu
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) posvětil dva dny před Vánoci spojení kabelových operátorů UPC a Karneval, dvou největších hráčů na českém trhu kabelových televizí. Firmy však musejí splnit několik podmínek antimonopolního úřadu, jednou z nich je například omezení možnosti zvyšování cen do roku 2010. Týden po povolení fúze začala integrace společnosti Karneval Media do české pobočky UPC, jejíž délka je odhadována na rok až 18 měsíců. První viditelnou změnou je odchod dvou nejvyšších manažerů Karnevalu, generálního ředitele Roberta Gardnera a komerčního ředitele Wei-Hai Chua, kteří se rozhodli pro budování nové kariéry mimo UPC. Český kabelový obr hodlá nabízet služby pod jedinou značkou UPC, brand Karnevalu bude utlumován a časem zanikne. Na prodeji české kabelové dvojky se dohodli majitelé Karnevalu, investiční fondy Mid Europa Partners a Baring Communications Equity Emerging Europe, s vlastníkem českého UPC, společností Liberty Global, v srpnu loňského roku. Hodnota transakce dosáhla 322,5 milionu eur. (oh)
Tab.: Kupující a kupovaný UPC Karneval Počet přípojek (domácnosti v dosahu) 745 000 500 000 Počet zákazníků celkem 520 000 310 000 – kabelová TV 300 000 253 000 – vysokorychlostní internet 100 000 57 000 – satelitní TV 120 000 – Počet zaměstnanců 340 210*
Pozn.: * údaj z roku 2004 Pramen: ČTK